برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

500 هزار زائر در اماکن مذهبی ایلام حضور یافتند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
500 هزار زائر در اماکن مذهبی ایلام حضور یافتند

ایرنا/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: ۵۰۰ هزار زائر در ایام تعطیلات نوروزی امسال در اماکن مذهبی این استان حضور یافتند.

حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام اظهار کرد: خوشبختانه امسال مسافران نوروزی استقبال بی‌نظیری از بقاع متبرکه و حرم مطهر امامزادگان این استان داشته‌اند.
وی ادامه داد: امامزاده علی صالح(ع) به عنوان شاخص‌ترین بقعه متبرکه و قطب فرهنگی این استان، بیشترین آمار حضور زائر و گردشگر نوروزی را به خود اختصاص داده است.
عزیزی از اسکان ۱۵۰ هزار نفر در زائرسراها و ۲۵ هزار نفر در کمپ‌های موقت در جوار زیارتگاه‌های این استان در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام اضافه کرد: با اجرای طرح آرامش بهاری و ویژه برنامه‌های دینی و مذهبی در ایام تعطیلات نوروزی در بقاع و امامزادگان این استان، زمینه حضور پررنگ و بی‌نظیر میهمانان و مسافران نوروزی به این اماکن متبرکه فراهم شده است.
وی بیان کرد: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و آرامش زائران در جوار امامزادگان، اجرای طرح آرامش بهاری فرصت مناسبی است تا اولویت اصلی سفر مسافران نوروزی، زیارت بقاع و امامزادگان قرار گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، برگزاری افطاری ساده، مراسم لیالی قدر و برپایی خیمه‌های معرفت در جوار بقاع و امامزادگان این استان را از دیگر برنامه‌های طرح مذکور عنوان کرد.
عزیزی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه، توزیع محصولات فرهنگی، غرفه مشاوره و پاسخ‌گویی به مسائل شرعی، غرفه کودکان و نوجوان در این خیمه‌ها اجرا شده است.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/