برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جهاد دانشگاهی و امور بانوان استانداری اردبیل قرارداد همکاری امضا کردند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جهاد دانشگاهی و امور بانوان استانداری اردبیل قرارداد همکاری امضا کردند

ایرنا/ سازمان جهاد دانشگاهی استان اردبیل و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل قرارداد همکاری آموزشی با رویکرد جمعیت‌افزایی امضا کردند.

حسام رسولی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل روز سه‌شنبه در این زمینه اظهار کرد: این قرارداد آموزشی که ارزش آن به حدود یک میلیارد ریال می‌رسد، در راستای اجرای تفاهم‌نامه مشترک با دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل است که پیش‌تر نهایی شده بود.
رسولی برگزاری دوره‌های آموزشی در مرحله تکمیلی تربیت کنش‌گر جمعیت، مبلغ فعال و توانمند و مرحله تکمیلی طرح کاهش سقط عمدی جنین در قالب تجمیع ایده‌های خلاقانه فراگیران منتخب دوره آموزشی و حمایت از حیات جنین را از جمله مفاد این قرارداد آموزشی عنوان کرد.
وی افزود: این مجموعه با وجود ظرفیت‌های مختلف مانند مرکز شتاب‌دهی، مرکز آموزش علمی-کاربردی، مرکز آموزش‌های کوتاه مدت، مرکز رشد و مرکز افکارسنجی ایسپا آماده ارایه خدمات متنوع و همکاری در حوزه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی با سایر نهادها، اداره‌ها و مرکزهای آموزش عالی دولتی و بخش خصوصی استان اردبیل است.
در حال حاضر افزون بر ۴۶ هزار و ۹۰۰ نفر در ۶۳ موسسه و مجموعه آموزش عالی در ۱۲ شهرستان استان اردبیل مشغول تحصیل هستند.
استان اردبیل با جمعیت بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today