برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کلاس درس در آستارا نوسازی شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
 کلاس درس در آستارا نوسازی شد

ایرنا/ مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: ۳۶ کلاس درس در سه واحد آموزشی ۱۲ کلاسه با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان نوسازی شد.

بیژن خالق‌وردی‌پور، مدیر آموزش و پرورش آستار روز سه‌شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: سه واحد آموزشی ۱۲ کلاسه در سال تحصیلی جاری در روستاهای «سیبلی» و «لمیر محله» از توابع بخش مرکزی و «لوندویل» نوسازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی میزان اعتبار هزینه‌ شده جهت نوسازی دبستان ۶ کلاسه و دبیرستان سه کلاسه «فردوسی سیبلی» را ۲۰ میلیارد ریال و اعتبار نوسازی دبستان ۳ کلاسه «سلمان لمیرمحله» را هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال دانست و گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی به همت اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا با بیان اینکه با نوسازی این سه واحد آموزشی، برای ۱۷۰ دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول مناطق روستایی موقعیت استفاده از امکانات و تجهیزات به‌روز آموزشی و پرورشی فراهم شده است، افزود: فرآیند نوسازی این تعداد واحد آموزشی از سال ۱۴۰۰ آغاز شده بود.

خالق وردی پور ضمن دعوت از خیرین جهت مشارکت در امر مقاوم‌سازی و نوسازی واحدهای آموزشی شهرستان آستارا، ادامه داد: دو مدرسه ۶ کلاسه در مقطع ابتدایی در روستاهای «ویرمونی» و «چلوند» به همت خیرین و با مشارکت اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در دست نوسازی است.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today