برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جزئیات آتش‌سوزی انبار ضایعات در کورزین قشم

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/ دهیار روستای کورزین از آتش‌سوزی یک واحد ضایعاتی در روستای کورزین خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۸ روز جمعه رخ داده‌ است.

بشیر چری، دهیار روستای کورزین از آتش‌سوزی یک واحد ضایعاتی در روستای کورزین خبر داد و اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۸ روز جمعه رخ داده‌ است.
وی افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است اما خسارت قابل توجهی به بار آورده است.
چری خاطرنشان کرد: نبود ماشین آتشنشانی در روستای گردشگری کورزین با دارا بودن بومگردی و اقامتگاه‌ها و اسکله گردشگری بسیار خطرناک است و باعث نگرانی برای مردم شده‌ است که در صورت بروز چنین حوادثی نبود تجهیزات ممکن است خسارات شدیدی به بار بیاورد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه با همکاری آتش نشانی‌های نفت فلات قاره طبل، فرودگاه، لافت، زیرانگ، کوشه، توریان، سهیلی و سلخ مدیریت این عملیات توسط وحید جابری بخشدار و فرمانده پیشگیری و پاسخ به مدیریت بحران بخش مرکزی شهرستان قشم این آتش‌سوزی کامل خاموش و مهار شد.
دهیار روستای کورزین گفت: اسکله گردشگری کورزین دارای ۱۴۰ قایق گردشگری و ۲۴ آلاچیق شناور و ۵۰ قایق صیادی دارد که در صورت بروز حوادث آتش‌سوزی در این اسکله مهم و نبود تجهیزات کافی خسارات شدیدی به بار خواهد آمد.
وی در پایان نیز از تمام اهالی روستای کورزین تانکرداران و آتش‌نشانی‌ها، نیروی انتظامی اداره برق، ماشین آلات راه‌سازی کورزین و بخشدار مرکزی و شهاب برای این حضور تقدیر و تشکر کرد.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today