برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شبکه برق ۱۱ روستای آبدانان اصلاح و به‌روزرسانی می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شبکه برق ۱۱ روستای آبدانان اصلاح و به‌روزرسانی می‌شود

ایرنا/ فرماندار آبدانان گفت: مشکل شبکه برق ۱۱ روستای محروم این شهرستان به دستور مستقیم وزیر نیرو اصلاح و به‌روز‌رسانی می‌شود.

محمد رحمانی، فرماندار شهرستان آبدانان روز شنبه در این رابطه اظهار کرد: از مجموع ۴۴ روستای فعال و دارای سکنه شهرستان آبدانان ۱۱ روستای "پشت قلعه، انجیره، سیاه گاو، سرابنقل، وچکبود علیا، ماهوته، گنداب، طلور، سیاهگل و. هلیوه" اصلاح و به‌روزرسانی می‌شود.
وی افزود: این روستاها به‌علت فرسودگی شبکه انتقال، اتلاف انرژی در فرایند توزیع، شکنندگی تیرهای برق به‌علت گذشت زمان و مستهلک شدن ترانسفورماتورهای قدیمی و در نتیجه کاهش چشمگیر ولتاژ برق با مشکل جدی قطع جریان برق و خسارت هنگفت به لوازم خانگی در طول سال روبرو بودند.
فرماندار آبدانان با اشاره به مطالبات جدی مردم روستاهای فوق برای اصلاح شبکه و ارتقای جریان ولتاژ برق خانگی، گفت: با هماهنگی و مساعدت مجدانه استاندار ایلام، معضلات مردم منطقه در زمینه برق مصرف خانگی در دیدار با وزیر نیرو مطرح و تشریح شد.
رحمانی گفت: در این دیدار وزیر نیرو با اصلاح، به روز رسانی و تامین همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز ارتقای کمی و کیفی شبکه برق ۱۱ روستای دارای مشکل شهرستان آبدانان موافقت و دستور ترمیم کامل و به روز رسانی شبکه برق این تعداد روستا را در نیمه اول سال‌جاری به شرکت برق استان ایلام صادر کرد.


آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/