برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ضابطان برای برخورد با کشف حجاب تکلیف قانونی دارند

منبع
ايمنا
بروزرسانی
ضابطان برای برخورد با کشف حجاب تکلیف قانونی دارند

ایمنا/ دادستان بجنورد با تاکید بر اینکه کشف حجاب یک جرم مشهود است گفت: ضابطان قضایی برای برخورد با جرم مشهود تکلیف قانونی دارند.

سید جواد ایلالی، دادستان بجنورد امروز در نشست حجاب و عفاف خراسان شمالی اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی و مدیران نسبت به رعایت عفاف و حجاب توجه ویژه داشته باشند و به تکلیف و وظایف خود در این زمینه عمل کنند.
وی افزود: ضمن اجرای اقدامات ایجابی و سلبی برای مقابله با ناهنجاری‌ها در حوزه عفاف و حجاب از سوی دستگاه‌های قضائی، با کشف حجاب برخورد می‌شود.
دادستان بجنورد کشف حجاب را از جرایم مشهود دانست و خاطرنشان کرد: ضابطان قضائی برای برخورد با جرم مشهود تکلیف قانونی دارند.
سردار سعید مطهری‌زاده، فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی نیز در این جلسه اضافه کرد: اجرای طرح نور با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط از روز گذشته در استان آغاز شده است.
وی اضافه کرد: نگاه ما به این مسئله یک نگاه فرهنگی و ایجابی است و مردم نیز تاکنون با این طرح همراهی کردند.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: با ورود و اجرای اقدامات پیشگیرانه و بستر سازی و فرهنگ سازی بسیاری از دستگاه‌ها از وقوع چنین موضوعات و رواج بی حجابی در اجتماع جلوگیری می‌شود و باید همه دستگاه‌های پای کار باشند.
مطهری‌زاده با بیان اینکه نیروی انتظامی در این عرصه و تمام عرصه‌های دفاع از وطن و ارزش‌های دینی پای کار بوده و است، گفت: اکنون که این حرکت به عنوان یک طرح در حال انجام است همه حمایت کنند چرا که این طرح منجر به آرامش روانی خانواده‌ها و جوانان و جامعه خواهد شد.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today