برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ثبت‌نام ۸۴۰ خانواده برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل

منبع
فارس
بروزرسانی
ثبت‌نام ۸۴۰ خانواده برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل

فارس/ فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در قالب طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل، ۸۴۰ خانواده ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶۱ پرونده تشکیل شده و برای ۴۰۰ خانواده زمین واگذار شده و در حال واگذاری است.

سیدمحمد اعتماد اعجازی، فرماندار شهرستان اردبیل اظهار کرد: در قالب طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل ۸۴۰ خانواده ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶۱ پرونده تشکیل شده و برای ۴۰۰ خانواده زمین واگذار شده و در حال واگذاری است که نیاز است در تسهیل روند واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول دستگاه‌های مربوطه اهتمام ویژه داشته باشند.
وی با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج و کاهش نرخ باروری در شهرستان، افزود: نیاز است برای فرهنگ‌سازی در این حوزه، اقدامات عملی و سرمایه‌گذاری‌های لازم انجام شود.
فرماندار اردبیل خاطرنشان کرد: کارگروه‌های مختلف از جمله فرهنگی، تسهیلات، اداری و مالی در راستای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل تشکیل می‌شود که این کارگروه‌ها باید مشکلات و مطالبات در این حوزه را بررسی و راهکارهای لازم را ارائه دهند.
اعتماد اعجازی به روند تسهیل ارائه تسهیلات به طرح جوانی جمعیت توسط بانک‌ها تأکید و تصریح کرد: نیاز است در این حوزه بانک‌های عامل هم همکاری لازم را داشته باشند.
وی بیان کرد: از بانوان هم در دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تولیدی هم حمایت‌های لازم صورت بگیرد تا این بانوان مشکلاتی نداشته باشند.
فرماندار اردبیل گفت: اصلاح دیدگاه فرهنگی برای افزایش نرخ باروری و افزایش ازدواج در شهرستان باید به صورت اساسی انجام شود.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today