برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود

ایسنا/ رئیس پلیس راهور کردستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین، روز ارتش در سنندج خبر داد. 

سرهنگ رضا همتی‌زاده، رئیس پلیس راهور کردستان اعلام کرد که همزمان با روز ارتش، در حد فاصل میدان لشکر تا میدان کوهنورد از ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه در دولاین رفت و برگشت بلوار آزادگان به صورت کامل ممنوعیت تردد برقرار است و رانندگان برای تردد به مرکز شهر از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: از ساعت ۱۲ شب قبل اجرای مراسم توقف هرگونه وسائط نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل جابجا می‌شود لذا از شهروندان درخواست می‌شود از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور کردستان در ادامه گفت: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

همتی‌زاده با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند تا از بروز گره‌های ترافیکی در حواشی مسیرهای برگزاری مراسم رژه جلوگیری شود.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره