برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

محدودیت ترافیکی روز ارتش در اهواز اعلام شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
محدودیت ترافیکی روز ارتش در اهواز اعلام شد

ایرنا/ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: محدودیت‌های ترافیکی تعیین شده برای روز ارتش در اهواز به دلیل تغییر مکان برگزاری رژه تغییر یافت‌.

سرهنگ سعید حسنوند، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز روز سه‌شنبه با اشاره به اینکه رژه روز ارتش فردا چهارشنبه در پادگان لشکر ۹۲ زرهی برگزار خواهد شد بیان کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت سه بامداد فردا اعمال خواهد شد.
وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی جدید تعیین شده در اهواز گفت: تردد تمامی خودروها از میدان صیاد شیرازی به سمت میدان توپ و برعکس ممنوع است.
سرهنگ حسنوند اظهار کرد: تمامی خودروها که از پل لشکر وارد محدوده طرح می‌شوند به سمت میدان صیاد هدایت و از بلوار مهر شهر و پل صیاد شیرازی به سمت کیانپارس هدایت خواهند شد.
رئیس پلیس راهور کلانشهر اهواز از رانندگان و شهروندان درخواست نمود برای تسهیل در عبور و مرور ازمسیرهای جایگزین استفاده کنند.
وی با اشاره به مسیرهای جایگزین تعیین شده تصریح کرد: بلوار چمران مسیر شمال به جنوب و برعکس،خیابان انقلاب مسیر شرق به غرب و برعکس، بلوار مهر شهر به کیانشهر و بلوار محمودوند به عنوان مسیرهای جایگزین مشخص شده‌اند.
رئیس پلیس راهور اهواز ادامه داد: برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه و یا گره ترافیکی از مردم درخواست می‌شود محدودیت‌های ترافیکی را رعایت کنند.

۲۹ فروردین‌ماه به نام روز ارتش نام‌گذاری شده است.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today