برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

موافقت اولیه وزارت بهداشت برای ساخت بیمارستان ۲۳۴ تختخوابی دهدشت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
موافقت اولیه وزارت بهداشت برای ساخت بیمارستان ۲۳۴ تختخوابی دهدشت

ایرنا/ تنها بیمارستان دهدشت با ۴۰سال قدمت که جمعیتی بالای ۲۰۰هزارنفر در چهارشهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام را تحت پوشش خدمات درمانی دارد دچار فرسودگی شده و با کمبود امکانات و تجهیزات درمانی نیز رنج می برد.

هم اینک ساخت مرکز آموزشی و درمانی جدید ۲۳۴ تختخوابی در دستور کار وزارت بهداشت و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

بیمارستان قدیمی ۱۶۰ تختخوابی کهگیلویه جوابگوی حجم بیماران نیست
سید منصور تقوی، رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه اظهار کرد: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی دهدشت در بیشتر مواقع جوابگوی حجم مراجعه کنندگان نیست و نیاز است، برای خدمات رسانی بهتر به مراجعه کنندگان و بیماران عملیات اجرایی بیمارستان جدید باید در دستور کار قرار گیرد.

وی عنوان کرد: طی سالهای گذشته توسعه بیمارستان امام خمینی دهدشت به عنوان یک اولویت در دستور کار بوده ولی به دلیل منابع محدود اعتبارات توسعه این طرح اجرایی نشد.

کلنگ زنی بیمارستان ۲۳۴ تختخوابی دهدشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در روزهای اخیر با وزیر بهداشت، معاون توسعه وزارت بهداشت، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور برای ساخت و اخذ مجوز های لازم جهت احداث بیمارستان جدید دهدشت دیدار و رایزنی شده است.

سعید جاودان سیرت اظهار کرد: رایزنی های لازم در خصوص احداث بیمارستان ۲۳۴ تختخوابی دهدشت با مشارکت سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته و منتج به توافقات مطلوبی شده که با کسب مجوزهای لازم در آینده نزدیک عملیات کلنگ زنی این بیمارستان آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: وزیر بهداشت در خصوص ساخت بیمارستان جدید دهدشت دستورهای لازم را صادر کرده است.

 

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today