برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

احکام جدید بیش از ۲۹ هزار بازنشسته استان یزد صادر شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
احکام جدید بیش از ۲۹ هزار بازنشسته استان یزد صادر شد

ایرنا/ مدیر صندوق بازنشستگی یزد گفت: احکام جدید ۲۹ هزار و ۲۴ نفر از بازنشستگان در اجرای مقررات کشور و مصوبه هیات وزیران در این استان صادر شد.

محمود زارع شاهی، مدیر صندوق بازنشستگی یزد اظهار داشت: احکام سال جدید با ضریب ۲۰ درصد صادر شد که بازنشستگان و موظفین می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به آدرس www.sabasrm.ir مشاهده کنند.

وی ادامه داد: در خصوص اجرای ماده ۲۹ قانون برنامه توسعه هفتم که همسان سازی حقوق بازنشستگان و موظفین‌ با شاغلین است پیش‌نویس آیین نامه آن با محور سازمان امور اداری و استخدامی و مشارکت سایر دستگاه‌های مرتبط در مرحله نهایی است که به محض تصویب و ابلاغ و تامین اعتبار اعمال و احکام صادر می‌شود.

این مسئول از همکاری و پیگیری مخلصانه مسئولان استان در بخش‌های مختلف در راستای خدمت به بازنشستگان و همچنین تامین برخی امور رفاهی و فرهنگی جامعه هدف در استان تشکر کرد و تداوم آن را در سال‌جاری و بیش از گذشته خواستار شد.

هم‌اکنون ۲۷ هزار و ۷۳۱ نفر بازنشسته از ۷۳ دستگاه شامل ۱۹ هزار و ۱۹۵ نفر از آقایان و بقیه از بانوان عضو صندوق بازنشستگی کشوری استان هستند و ۱۰ کانون نیز همکاری مناسب را برای اجرای برنامه‌های مختلف و پیگیری مطالبات همراهی دارند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار جمعیت دارد.

آخرین خبر یزد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today