برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خطر سقوط سنگ در جاده کرج به چالوس

منبع
ايرنا
بروزرسانی
خطر سقوط سنگ در جاده کرج به چالوس

ایرنا/ رئیس پلیس راه البرز از مسافران خواست با توجه به احتمال سقوط سنگ، از توقف در حاشیه جاده کوهستانی کرج - چالوس خودداری کنند.

سرهنگ پیمان کرمی، رئیس پلیس راه البرز اظهار کرد: توقف خودروها در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد با خطراتی همراه است.
وی بیان کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری و باد شدید در استان البرز، رانندگان خودروهای خود را به لوازم ایمنی مجهز کنند.
رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو، همراه داشتن لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.
وی یادآور شد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل برای هر گونه خدمات امدادی و انتظامی در راه‌های استان مستقر شده است.

هشدار هواشناسی و خطر طبیعت‌گردی در کوهستان‌های البرز
محمدباقر خلفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز نیز گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تغییرهای شرایط جوی در استان، مردم از طبیعت‌گردی در مناطق کوهستانی این استان پرهیز کنند.
خلفی خاطرنشان کرد: همچنین مردم از اتراق در حاشیه رودخانه‌های دائمی و فصلی استان البرز در این شرایط جوی خودداری کنند چرا که طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.
وی افزود: تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هر گونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب‌دیدگان در پایگاه‌های امدادی آماده خدمات‌رسانی هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز بیان کرد: اکنون ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب استان به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند.

آخرین خبر البرز در اینستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday