برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان

باشگاه خبرنگاران/ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از حضور کارشناسان این پلیس در مدارس با همکاری اموزش و پرورش خبر داد.

سرهنگ خوشوقت، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان اظهار کرد: در پویش زنگ ترافیک کارشناسان ترافیکی که قبلا موضوعات خاص مرتبط با کودکان و نوجوانان محصل برای پیشگیری از سوانح رانندگی به آنان آموزش داده شده، با همکاری آموزش و پرورش در مدارس هدف حضور خواهند یافت و همیاران پلیس را با قوانین و مقررات عبور و مرور و خودمراقبتی در ترافیک آشنا خواهند کرد. 
وی تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن فصل امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه و بعد از آن نیز آغاز سفر‌های تابستانی، سعی خواهد شد از ابتدای یکم تا ۲۰ اردیبهشت، اکثر مدارس استان به خصوص دوره اول و دوم ابتدایی در این پویش شرکت داده شوند. 
سرهنگ خوشوقت با اعلام شماره پاسخگویی ۱۲۰ پلیس راهور و همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهر کرمان و شهرستان‌های استان با اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: این پلیس آمادگی دارد تا پاسخگوی اعزام و حضور کارشناسان در مدارس داوطلب نیز باشد که مدیر مدرسه می‌تواند از طریق اعلام به نزدیکترین واحد گشت پلیس راهور یا ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی، درخواست خود را مطرح نماید.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar