برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود

ایرنا/ کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان با بیان اینکه سامانه بارشی امشب (سه شنبه) از استان خارج می شود،گفت: آسمان این استان از فردا تا پایان هفته جاری صاف تا کمی ابری و جوی پایدار همراه با افزایش تدریجی دمای هوا حاکم خواهد بود.

محمدحسن باقری شکیب، کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان  اظهار کرد: با ورود سامانه جدید، شرایط جوی ۲۴ ساعت گذشته همدان با بارش همراه بود اما طی امروز شاهد بارش خفیف و پراکنده باران در نیمه شرقی استان هستیم.

وی اضافه کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، این سامانه اواخر امشب از همدان خارج می‌شود و تا اواسط هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود.

باقری شکیب ادامه داد: همچنین کاهش نسبی ۲ الی ۳ درجه سانتیگراد دمای همدان را طی امروز شاهد هستیم اما از فردا به همین میزان افزایش دما در پیش خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۶ میلیمتر بیشتر بارش را داشته است ضمن اینکه همدان نیز با میزان بارش هشت میلمیتری همراه بود.

باقری شکیب افزود: شیرین سو، فامنین و ملایر با ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و گل تپه با چهار درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی یادآور شد: همچنین دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۳ تا ۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today