برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دستگیری ۲ سارق زن خودروی ۲۰۶ در کرج

منبع
بروزرسانی
دستگیری ۲ سارق زن خودروی ۲۰۶ در کرج

دانستنی آنلاین/ پس از دستگیری متهمان و انتقال به کلانتری آنان قصد خود را از سرقت خودرو حضور در دوردورهای شبانه و تهیه کلیپ برای انتشار درصفحات مجازی خود اعلام کردند.

سرهنگ پیمان گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۳ باهنر در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ با دو سرنشین خانم مشکوک و طی استعلام از مرکز پیام، متوجه اعلام سرقت خودرو ساعاتی پیش از کلانتری ۱۴ رسالت شدند.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری پس از محرز شدن سرقتی بودن خودرو به جهت توقیف خودرو به آن نزدیک شده که سرنشین و راننده خانم آن به هشدار ماموران توجهی نداشته و متواری می شوند .

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران کلانتری پس از فرار سارقین به تعقیب خودرو می پردازند و با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک هوایی کرده و پس از طی مسیر خودرو به درخت برخورد و متوقف شده و سارقین دستگیر می شوند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به هدف سارقان از ارتکاب سرقت، گفت: پس از دستگیری متهمان و انتقال به کلانتری آنان قصد خود را از سرقت خودرو حضور در دوردورهای شبانه و تهیه کلیپ برای انتشار درصفحات مجازی خود اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به دستگاه قضائی، خاطرنشان کرد: رعایت نکات پیشگیری از سرقت مانند استفاده دزدگیر و قفل فرمان از به سرقت رفتن خودروها پیشگیری می کند

آخرین خبر البرز در اینستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday