برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آزادسازی 95 درصد اراضی بزرگراه شمالی کرج

منبع
جوان آنلاين
بروزرسانی
آزادسازی 95 درصد اراضی بزرگراه شمالی کرج

جوان آنلاین/ شهردار کرج گفت: با آزادسازی سه کیلومتر از مسیر بزرگراه شمالی (شهید سپهبد قاسم سلیمانی) در روزهای اخیر که پس از ۹ سال پیگیری اتفاق افتاد، هم اکنون ۹۵ درصد اراضی واقع شده در مسیر بزرگراه آزادسازی شده است.

مهرداد کیانی، شهردار کرج اظهار کرد: حمایت و پشتیبانی دادستان و صدور مجوز از سوی ایشان برای اعمال ماده ۹ در این اراضی، باعث شد رفع معارضات مذکور پس از سال‌ها توقف، در کوتاهترین زمان ممکن عملیاتی شود.
وی اضافه کرد: این سه کیلومتر مساحتی معادل ۶ هکتار از اراضی واقع در مسیر را تشکیل داده و شامل پنج درصد از معارضین کل پروژه است.
کیانی با بیان اینکه تا پیش از این ۹۰ درصد از اراضی دارای معارض پروژه آزادسازی شده بود، اضافه کرد: با افزوده شدن پنج درصد دیگر هم‌اکنون ۹۵ درصد اراضی پروژه آزادسازی شده و برای اجرای عملیات احداث در اختیار معاونت فنی عمرانی و شرکت کنارگذر شمالی قرار داده شده است.
این مسئول ادامه داد: بر این اساس در روزهای اخیر دیواره‌های هلی‌کوپترسازی و ویلاهای شخصی موجود در این محدوده با تلاش تیمی از همکاران شهرداری آزادسازی و تخریب شد که این امر به پیشرفت هر چه سریعتر پروژه کمک خواهد کرد.
شهردار کرج خاطرنشان کرد: با آزادسازی و تخریب سازه‌های موجود در این اراضی، احداث آزادراه شمالی کرج و اتصال آن به اتوبان کرج – قزوین ممکن می‌شود.

آخرین خبر البرز در اینستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر