برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بیشترین بارندگی اصفهان در پادنا ثبت شد؛ هشدار زرد سامانه‌ بارشی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بیشترین بارندگی اصفهان در پادنا ثبت شد؛ هشدار زرد سامانه‌ بارشی

ایرنا/ بیشترین بارندگی استان اصفهان در شبانه‌روز گذشته در پادنای علیای سمیرم ثبت شد و هواشناسی در باره تداوم فعالیت سامانه بارشی، هشدار سطح زرد صادر کرد.

بیشترین میزان بارندگی شبانه روز گذشته در استان را در پادنای علیا(از توابع سمیرم) با ۱۶، چوپانان(در نایین) با هشت، خُور و بیابانک با هفت، اردستان با چهار و ورزنه با سه میلیمتر اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، میزان بارش‌ها در کلانشهر اصفهان در شبانه روز گذشته ۲ میلیمتر ثبت شده است.
گرمترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته آران و بیدگل و کاشان با ۲۲ و سردترین، بویین میاندشت با سه درجه سانتیگراد بوده است.
همچنین هواشناسی اصفهان در باره ادامه فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی از بعدازظهر تا اواخر وقت امروز هشدار سطح زرد صادر کرد.
بر اساس این هشدار، احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، تگرگ، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده های کوهستانی و گردنه‌ها، خسارت به سازه‌های موقت و محصولات زراعی و باغی در مناطق جنوب و شرق استان مانند اردستان، انارک، چوپانان، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شهرضا، مهاباد، نایین، نطنز و ورزنه وجود دارد.
هواشناسی اصفهان در باره ضرورت احتیاط در سفرهای برون شهری و توقف نکردن در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم برای حفاظت از محصولات کشاورزی تاکید کرد.
بر اساس هشدار مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today