برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فوت ناشی از تصادفات در سمنان ۸ درصد کاهش یافت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
فوت ناشی از تصادفات در سمنان ۸ درصد کاهش یافت

ایرنا/ رئیس پلیس راه سمنان گفت: تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی این استان طی سال ۱۴۰۲ کاهش هشت درصدی داشت.

سرهنگ موسی بزرگی، رئیس پلیس راه سمنان اظهار داشت: علت ۶۰ درصد تصادفات در محورهای مواصلاتی استان سمنان مربوط به خواب آلودگی و خستگی رانندگان و ۴۰ درصد به دلیل عوامل دیگر از جمله کیفیت خودروها، داشتن سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ خودروها بود.

رئیس پلیس راه سمنان گفت: ماموران نیروی انتظامی در نقاط حادثه‌خیز و مستعد حادثه محورهای مواصلاتی این استان برای ارتقای خدمت‌رسانی حضور دارند، اما نکته مهم در کاهش تصادفات، رعایت دستورالعمل‌های ایمنی از سوی رانندگان است.

زنگ خطری که یک تصادف با مرگ ۹ نفر به صدا درآورد

وی ادامه داد: نوروز ۱۴۰۳ تصادفات جاده‌ای در سمنان از لحاظ تعداد کاهش یافت، اما شاخص فوت شهروندان در تصادف افزایش داشت و دلیل افزایش آمار شمار جان‌باختگان، تصادف مرگبار ۲ خودروی سواری در محور دامغان - جندق بود.

تصادف و آتش سوزی ۲ خودروی سواری ساعت هشت و ۲۳ دقیقه صبح نهم فروردین در کیلومتر۴۰ پس از معلمان رخ داد که انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده سواری هیوندا، عامل تصادف و آتش‌سوزی و جان‌باختن ۹ نفر شد.

جندق - معلمان محور ارتباطی دوطرفه بین استان سمنان و اصفهان از دل کویر می‌گذرد و در تمام تعطیلات در این محور حوادث مرگبار رخ می‌دهد.

افزایش تردد در محورهای ارتباطی سمنان

رئیس پلیس راه سمنان گفت: مجموع ترددها در محورهای استان طی نوروز ۱۴۰۳ در مقایسه با سال گذشته افزایش یک درصدی و تردد بزرگراهی افزایش چهار درصدی داشت.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today