برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۴۲ طرح راهسازی روستایی خراسان شمالی در حال اجراست

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۴۲ طرح راهسازی روستایی خراسان شمالی در حال اجراست

ایرنا/ مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۴۲ طرح راهسازی در محورهای روستایی استان با قرارداد بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

محمد مشتری، مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار کرد: طول این طرح های راهسازی ۲۷۹.۳ کیلومتر است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۶۳ روستای استان راه آسفالته ندارد افزود: ۲۶۹ کیلومتر راه در محورهای روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان باید آسفالت شود که در این زمینه بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آسفالت راه تمامی روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان در سفر دولت به استان مصوب شد و تلاش می شود تا به اجرای این طرح ها سرعت داده شود.

وی درباره اقدامات انجام شده در سال گذشته در زمینه ساخت راه در محورهای روستایی استان افزود: ۵۳ کیلومتر راه روستایی با ۲ هزار و ۱۲۲ میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته احداث و آسفالت و ۱۴۳ کیلومتر راه روستایی و فرعی با هزار و ۶۶۳ میلیارد ریال اعتبار بهسازی و روکش آسفالت شد.

مشتری خاطرنشان کرد: میزان ساخت، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی استان در سال گذشته نسبت به سال ماقبل ۳۷ درصد افزایش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۷۳۷ خانوار روستایی استان در سال گذشته از راه آسفالته بهره مند شدند.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today