برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۳۲ کیلومتر از جاده اردبیل - سرچم ۴ بانده می‌شود

منبع
فارس
بروزرسانی
۳۲ کیلومتر از جاده اردبیل - سرچم ۴ بانده می‌شود

فارس/ نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: بحث پروژه راه آهن و توسعه جاده اردبیل - سرچم به صورت مدام در حال پیگیری است و چهار بانده شدن ۳۲ کیلومتر از این جاده به زودی اجرا می‌شود.

علی نیکزاد، نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بالغ بر ۳۲ کیلومتر جاده سرچم از سمت اردبیل چهار بانده شده است و از کیلومتر ۳۲ تا ۶۰ که به یک پیمانکار سپرده شده است، تا پایان سال زیر بار ترافیک می‌رود.
وی افزود: همچنین کیلومتر ۶۰ تا ۹۰ جاده اردبیل - سرچم مربوط به یک پیمانکار دیگر است و حدود ۴۵ کیلومتر از کیلومتر ۹۰ تا ۱۷۵ در دست قرارگاه خاتم‌الانبیا قرار دارد که این قسمت از پروژه را این قرارگاه پیگیری می‌کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حدود ۱۲ تونل در ۴۰ کیلومتر جاده وجود دارد که اگر قرار است آن‌ها را به صورت دوقلو تا پایان سال احداث کنیم، اعتبار قابل توجهی باید به این پروژه تخصیص پیدا کند که می‌توانیم از طریق تهاتر نفتی یا واگذاری از طریق مولدسازی این اعتبار را تأمین کنیم.
نیکزاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۳ تغیرات آنچنانی نسبت به سال قبل نداشته است، می توانیم از سفر دوم ریاست جمهوری به استان اردبیل که طبق قانون سقف اعتباراتی برای آن مشخص شده است، در این پروژه استفاده کنیم.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today