برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بخش جراحی اطفال مؤسسه «محکم» در بیمارستان رازی ایلام افتتاح شد

منبع
فارس
بروزرسانی
بخش جراحی اطفال مؤسسه «محکم» در بیمارستان رازی ایلام افتتاح شد

فارس/ مدیر اجرایی و رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه محکم شعبه ایلام گفت: بخش جراحی اطفال در بیمارستان رازی ایلام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مؤسسه محکم راه‌اندازی شد.

جمیل صادقی‌فر، مدیر اجرایی و رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه محکم شعبه ایلام، ضمن ابراز خوشحالی از راه‌اندازی بخش جراحی اطفال این مؤسسه در بیمارستان رازی ایلام، از همه هم استانی‌ها، به خصوص رسانه‌ها، خواست تا در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به نیازمندان به خدمات ویزیت و جراحی تخصصی و فوق تخصصی این مؤسسه در سراسر استان تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان‌های استان، شناسایی و معرفی بیماران نیازمند به خدمات جراحی مؤسسه محکم که به صورت رایگان در مرکز استان ارائه می‌شود، نیاز به توجه بیشتری دارد، گزارشی از وضعیت جراحی‌های انجام شده توسط جراحان این مؤسسه برای بیماران استان در سال ١۴٠٢ ارائه کرد.
مدیر اجرایی و رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه محکم شعبه ایلام، اظهار کرد: در سال ١۴۰٢ در مجموع ٢٢٠ عمل جراحی توسط این مؤسسه انجام شده است که ١٨٨ مورد آن (معادل ٨۵ درصد) در استان و ۴٢ مورد (معادل ١۵ درصد) در مراکز درمانی تهران، اصفهان و اهواز انجام شده است.
صادقی‌فر خاطرنشان کرد: شهرستان ایلام با ۴٠ درصد بیشترین تعداد عمل جراحی را در بین شهرستان‌های استان به خود اختصاص داده است و پس از آن شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره‌شهر، چرداول، ایوان، ملکشاهی، دهلران، سیروان، مهران، چوار و هلیلان به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
وی تصریح کرد: امیدواریم با افزایش معرفی بیماران با ناهنجاری‌های مادرزادی (۵٧ بیماری تحت پوشش موسسه محکم)، در کل استان هیچ فرد نیازمندی به دلیل عدم آگاهی، عدم دسترسی به پزشک، نداشتن هزینه درمان و ... از نعمت درمان محروم نباشد.
مدیر اجرایی و رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه محکم شعبه ایلام بیان کرد: در این بخش، خدمات جراحی تخصصی و فوق‌تخصصی اطفال در زمینه‌های مختلف از جمله جراحی قلب، مغز و اعصاب، ارتوپدی، ترمیمی و زیبایی، چشم، گوش و حلق و بینی، غدد و ... به کودکان نیازمند ارائه خواهد شد.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/