برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اولین زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهر ایلام ایجاد می‌شود

منبع
فارس
بروزرسانی
اولین زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهر ایلام ایجاد می‌شود

فارس/ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام گفت: اولین چمن مصنوعی فوتبال شهر ایلام در جهت محرومیت‌زدایی و جلوگیری از افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین توسعه ورزش همگانی به‌خصوص در بین جوانان، در پارک هفت‌تیر و با اعتباری بیش از ۴ میلیارد ریال احداث می‌شود.

حمید مجیدی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام اظهار کرد: اولین چمن مصنوعی فوتبال شهر ایلام در پارک هفت تیر منطقه خیام شهر ایلام با اعتباری بیش از ۴ میلیارد ریال احداث می‌شود.
وی افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر، همکاری شهردار ایلام و دیگر مدیران ذیربط جهت محرومیت‌زدایی و جلوگیری از افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین توسعه ورزش همگانی به‌خصوص در بین جوانان این زمین احداث می‌شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام ادامه داد: امیدواریم این مهم گامی بلند در جهت ارتقای سطح فرهنگ عمومی در مناطق مختلف شهر ایلام و محرومیت‌زدایی مناطق و همچنین توسعه ورزش در بین جوانان ورزش دوست باشد و شهرداری در گام‌های بعدی، دیگر مناطق مختلف شهری را پوشش دهد.
مجیدی خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهرداری ایلام در جهت توسعه همه جانبه شهر ایلام حدود ۴۰ پروژه تعریف شده از جمله جدول‌کشی و آسفالت مناطق حاشیه شهر ایلام که به تازگی به شهر الحاق شده‌اند و از مطالبات به حق مردم است، را در دست اقدام دارد.
وی تصریح کرد: نهضت آسفالت، تعریض چند خیابان جهت سهولت و دسترسی مردم به معابر اصلی و جلوگیری از ترافیک نقاط مطرح شده و پروژه‌های دیگر که ان‌شاءالله مردم عزیز شاهد اجرای آن‌ها خواهند بود.
مجیدی در پایان یادآور شد: انتظار می‌رود مسئولین دستگاه‌های مختلف اجرایی در جهت توسعه همه‌جانبه شهری با شورای شهر و شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد پویایی هر چه بیشتر شهر ایلام باشیم.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/