برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مرکز مشاوره دانشگاه شیراز نمونه کشوری شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مرکز مشاوره دانشگاه شیراز نمونه کشوری شد

ایرنا/ مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه شیراز برای پانزدهمین سال پیاپی، موفق به کسب عنوان «مرکز مشاوره و سبک زندگی نمونه کشور» شد.

لوح تقدیر و تندیس «مرکز مشاوره و سبک زندگی نمونه کشور» در سال ۱۴۰۲ در آیین پایانی سی‌وششمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور، ازسوی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقسقات و فناوری به مدیر مرکز مشاوره دانشگاه شیراز اهدا شد.
مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه شیراز در این باره گفت: امسال روند ارزیابی عملکرد مراکز مشاوره در سامانه سام انجام شد و شاخص‌هایی مانند تعداد جلسات درمانی، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی کشوری و منطقه‌ای، اجرای طرح‌های مختلف مداخلاتی مراکز مورد ارزیابی قرار گرفت.
دکتر مهدی‌رضا سرافراز افزود: تهیه موارد انتشاراتی و همکاری‌های درون و برون‌سازمانی از دیگر مواردی بود که در این ارزیابی مورد توجه قرار گرفت.
وی اظهار کرد: این موفقیت با همکاری‌های کارشناسان و مشاوران مرکز مشاوره دانشگاه شیراز به دست آمد و امیدواریم در سال‌های آینده نیز این موفقیت تداوم داشته باشد.
مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه شیراز گفت: این مرکز با استفاده از توانمندی اعضای هیأت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی این دانشگاه در زمینه های خدمات مشاورهای و روان درمانی، روان پزشکی، مددکاری اجتماعی، روانسنجی، مشاوره مجازی، اجرای طرح‌های پیشگیرانه و خدمات آموزشی فعالیت می کند.

آخرین خبر فارس در اینستاگرام :
https://instagram.com/fars.online