برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

احداث چایخانه امام رضا(ع) در دزفول تصویب شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
احداث چایخانه امام رضا(ع) در دزفول تصویب شد

ایرنا/ اعضای شورای اسلامی شهر دزفول در نشست رسمی این شورا احداث چای‌خانه امام رضا(ع) در بوستان ملت دزفول را به تصویب رساندند.

غلامعلی پوررضایی، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر دزفول روز چهارشنبه در صحن علنی این شورا، با اشاره به فعالیت کانون خدمت رضوی ذیل آستان قدس رضوی در دزفول اظهار داشت: فعالبت این کانون از سال ۱۳۹۷ در دزفول آغاز شده و تاکنون خدمات گسترده‌ای در محرومیت‌زدایی به شهروندان ارائه کرده است.
پوررضایی افزود: آستان قدس رضوی شیوه نامه ای برای احداث چای خانه امام رضا(ع) در شهرهایی که دارای کانون خدمت رضوی هستند به وزارت کشور و متعاقب آن به استانداری ها و فرمانداری ها ارسال کرده است که بر این اساس احداث چای خانه رضوی در دزفول در دستور کار قرار گرفت و لایحه ای برای عملیاتی کردن آن به شورا تقدیم شد.
وی با اشاره به تصویب لایحه احداث چای خانه امام رضا(ع) در دزفول افزود: پس از بررسی مکان های مختلف مقرر شد این چایخانه که ابعاد، نقشه و ظاهر آن به صورت واحد در کل کشور یکسان است در پارک ملت دزفول احداث شود.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر دزفول بیان کرد: این چای خانه روزهای چهارشنبه ها در روز زیارتی امام رضا(ع) در طول سال در اختیار مساجد، هیات ها، محلات و شهرهای اقماری برای توزیع چای و ارایه خدمت به شهروندان قرار می گیرد.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today