برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شهردار: دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند

منبع
فارس
بروزرسانی
شهردار: دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند

فارس/ شهردار قم گفت: بین دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی وجود ندارد و شهرداری قم مصوبات سفر ریاست جمهوری را اجرایی خواهد کرد.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم با اشاره به اینکه اختلافی میان شهرداری و دولت در موضوع منوریل وجود ندارد، اظهار کرد: مباحثی که تا امروز مطرح بوده اختلاف نیست بلکه نگرانی‌های فنی و اقتصادی است که باید برطرف شود.
سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه بحث‌ها راجع منوریل تماماً فنی است و سمت و سوی دیگری ندارد، گفت: ما می‌خواهیم یک کار با صرفه و صلاح برای مردم قم انجام دهیم.
وی افزود: در جلسه‌ای که در دفتر معاونت اجرای ریاست جمهوری برگزار شد، موانع اجرای منوریل دسته بندی شد و برای رفع این موانع برنامه‌ریزی صورت گرفت.
شهردار قم با اشاره به تصمیمات مشترک دولت و مدیریت شهری برای منوریل عنوان کرد: در فاز نخست، ۴.۷ کیلومتر پروژه منوریل به بهره‌برداری خواهد رسید و در فاز دوم ۶.۸ کیلومتر این پروژه به اتمام می‌رسد.
شهردار قم معتقد است که ادامه این پروژه پس از ۶.۸ کیلومتر یعنی از پارک سوار شمالی تا مصلی نیازمند اقدامات کارشناسی و مطالعاتی برای یک تصمیم به صرفه است.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا با اجرای منوریل، خط B متروی قم حذف خواهد شد؟ گفت: به هیچ وجه نمی‌خواهیم یک پروژه راه بیفتد و یک پروژه تعطیل شود.
سقائیان‌نژاد در پایان بیان کرد: خط A و B مترو جزو لاینفک حمل و نقل ریلی در شهر قم است که در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر قم نیز به آنها تأکید شده و قطعاً استاندار محترم برای حفظ این خط همراه مردم هستند.

آخرین خبر قم در اینستاگرام :
https://instagram.com/qomtoday

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر