برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پلمب یک اقامتگاه بوم‌گردی غیرمجاز در شیروان

منبع
خبرگزاري ميراث فرهنگي
بروزرسانی
پلمب یک اقامتگاه بوم‌گردی غیرمجاز در شیروان

خبرگزاری میراث فرهنگی/ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شیروان، از شناسایی و پلمب یک واحد بوم‌گردی به‌دلیل عدم مجوز بهره‌برداری در شهرک گلیان این شهرستان خبر داد.

حمید رازقی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شیروان اظهار کرد: پس از اخطارهای متعدد درخصوص اخذ مجوز بهره‌برداری و فعالیت غیرقانونی، این اقامتگاه بوم‌گردی تا اطلاع ثانوی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ جلوگیری شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شیروان با بیان اینکه نظارت از تاسیسات گردشگری و واحدهای پذیرایی شهرستان به‌طور مستمر انجام می‌شود، بیان کرد: با استمرار این نظارت‌ها و برای ارتقای کیفیت خدمات گردشگری، قطعاً با موارد تخلف در واحدها برابر قانون برخورد خواهد شد.

رازقی با اشاره به اینکه متقاضیان فعالیت رسمی و قانونی در مراکز اقامتی، باید با مراجعه به مراکز ذی‌ربط مجوزهای لازم را اخذ کنند، ادامه داد: از همشهریان درخواست داریم در صورت حضور مهمان یا مسافر در شهرستان، ضمن هدایت و راهنمایی آنان به مراکز اقامتی رسمی از قبیل هتل‌ها، مهمانپذیرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی، هر گونه تخلف را در صورت مشاهده به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شیروان اطلاع دهند.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today