برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

محدودیت ترافیکی در 3 محور شریانی هرمزگان برای عملیات عمرانی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
محدودیت ترافیکی در 3 محور شریانی هرمزگان برای عملیات عمرانی

ایرنا/ رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از برنامه انسداد سه نقطه از محورهای شریانی این استان به دلیل عملیات عمرانی جاده‌ای خبر داد.

محمد خزایی، رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: جاده بندرعباس به حاجی‌آباد به منظور اجرای عملیات احداث پل زیرگذر سرخون (محدوده تقاطع سرخون کیلومتر ۲۱ تا ۲۲) از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه جاری تا ۱۵ مردادماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر مسدود است و کاربران جاده‌ای می‌توانند از مسیر انحرافی کنارگذر رفت و آمد کنند.
وی ادامه داد: محور بندرعباس به حاجی‌آباد محدوده تونل راهدار فداکار نیز به منظور عملیات بازسازی و مرمت این تونل واقع در کیلومتر ۱۰۲ تا ۱۰۳ این محور از تاریخ یک خرداد تا ۳۱ مرداد از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر مسدود است و در این زمان آمد و شد وسایل نقلیه از مسیر برگشت حاجی‌آباد بندرعباس (تونل ۱۷ شهریور) به صورت ۲ طرفه امکان‌پذیر خواهد بود.
خزایی با اشاره به اجرای عملیات بهسازی و تعریض بخشی از مسیر ورودی شهرستان بستک توضیح داد: محور بستک به لار محدوده تنگ بستک به چاه‌بنارد کیلومتر صفر تا ۲ از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه جاری تا ۱۵ تیرماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر در محدوده اجرای عملیات مسدود است و رفت و آمد خودروهای عبوری از مسیر کنارگذر در مجاورت مسیر اصلی امکان‌پذیر خواهد بود.
رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از کاربران جاده‌ای و مسافران خواست با رعایت جوانب احتیاط و همکاری با راهداران از محدوده کارگاه‌های جاده‌ای تردد کنند.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today