برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چهار هزار زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

منبع
ايکنا
بروزرسانی
چهار هزار زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

ایکنا/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به تشکیل ستاد ارتحال امام(ره) در استان گفت: چهار هزار نفر در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از استان کردستان به تهران اعزام خواهند شد.

سعید شعبانی، معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: هفت کمیته در زیر مجموعه ستاد ارتحال امام خمینی(ره) تشکیل شده و ادارات و نهادها باید جلسات و هماهنگی‌های لازم را در این مورد انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه سهمیه‌ استان کردستان در اعزام زائران حرم امام راحل(ره) چهار هزار نفر است، افزود: سال گذشته سه هزار نفر زائر از استان کردستان برای سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به تهران اعزام شدند.

شعبانی با اشاره به میزبانی کردستان از ۲۲ استان کشور در بخش راهیان نور بیان کرد: سال گذشته ۵۲ هزار نفر از یادمان‌های شهدای شهرستان‌های مریوان، سروآباد، بانه و سنندج بازدید کردند.

وی افزود: ۲۴ هزار و ۱۵۰ نفر نیز از استان کردستان از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند که ۱۹ هزار نفر آن از یادمان‌های داخل استان و پنج هزار و ۱۵۰ نفر نیز از مناطق عملیاتی ایلام و خوزستان بازدید کرده است.

شعبانی در پایان گفت: در مورد اعزام زائران سالگرد ارتحال امام و هم راهیان نور باید دستگاه‌ها همراهی لازم را داشته و اتوبوس‌هایی را که نیاز است، تقبل کنند.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online