برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جزئیات توقیف ۴۴ هزار تُن روغن مایع فاسد در هرمزگان

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/ رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک محموله ۴۴ هزار تُنی روغن خوراکی غیر قابل مصرف در بندر شهید رجایی به ارزش ۷۰ میلیون یورو خبر داد و گفت: برای مدیرانی که در پرونده ۴۴ هزار تُنی روغن مایع دست داشته‌اند، پرونده کیفری تشکیل دادیم.

مجتبی قهرمانی، رئیس دادگستری هرمزگان اظهار کرد: سازمان غذا و دارو قطعاً غیرقابل‌ مصرف انسانی بودن این محموله روغن را اعلام کرده و به هیچ وجه امکان مصرف انسانی آن وجود ندارد.
به گفته وی، این روغن‌ها در قالب سه محموله به بندر شهید رجایی وارد شده است. ۲ مورد از این محموله‌ها مربوط به یک شرکت ترکیه‌ای و یک محموله مربوط به یک شرکت آرژانتینی است.
قهرمانی اضافه کرد: شرکت بازرگانی دولتی گفته شرکت فروشنده آرژانتینی محموله را پس می‌گیرد و حتی هزینه انبارداری را هم پرداخت می‌کند. ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
رئیس کل دادگستری هرمزگان ادامه داد: برای مدیران مربوطه پرونده کیفری تضییع اموال عمومی تشکیل دادیم. پرونده در بازپرسی دادسرای بندرعباس در حال رسیدگی است.
قهرمانی همچنین عنوان کرد: محموله مهم دیگری که در این بندر وجود دارد، ۱۰ کانتینر تجهیزات بافندگی مربوط به یک شرکت در استان قم است. این شرکت بیش از هفت ماه به دنبال ترخیص کالاهای خود بود و یک روز قبل از سفر ریاست قوه قضاییه به استان این محموله تعیین تکلیف و کالاهای آن ترخیص شد.



آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today