برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

احتمال اوج‌گیری کرونا در کرمانشاه وجود دارد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
احتمال اوج‌گیری کرونا در کرمانشاه وجود دارد

ايرنا/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه با بيان اينکه برخي مردم کرمانشاه نسبت به رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي بي‌توجه شده‌اند، گفت: سير نزولي شيوع کرونا در کرمانشاه متوقف شده است و احتمال اوج‌گيري دوباره آن وجود دارد.

دکتر محمودرضا مرادي، رئيس دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه روز شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا که در استانداري کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: رعايت دقيق پروتکل هاي بهداشتي در هفته هاي گذشته موجب شد که کرمانشاه از وضعيت قرمز خارج شود و شيوع بيماري سير نزولي به خود بگيرد.
وي با بيان اينکه مردم نسبت به رعايت پروتکل هاي بهداشتي بي تفاوت شده اند، گفت: با توجه به پيش بيني هاي انجام شده در صورتي که مردم همچنان پروتکل هاي بهداشتي را رعايت نکنند در روزهاي آينده شيوع کرونا سير صعودي به خود مي‌گيرد.
رييس دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه از مردم خواست تا جديت بيشتري در بحث رعايت پروتکل ها و استفاده از ماسک داشته باشند تا دوباره شاهد افزايش تعداد مبتلايان و مرگ و مير کرونا نباشيم و دوباره به وضعيت قرمز اين بيماري برنگرديم.
وي همچنين به فرا رسيدن روز پزشک اشاره کرد و گفت: امسال ۲۰۰ نفر از کادر درماني براي مقابله با بيماري کرونا و حفظ سلامت مردم به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه در بخش ديگري از صحبت هاي خود به برگزاري آزمون سراسري اشاره کرد و گفت: با تمهيدات در نظر گرفته شده، کنکور با رعايت پروتکل هاي بهداشتي برگزار شد.


 
 
  
  

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEEFg3sRsDfJ20ludA
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today