logo

زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی اردبیل آزاد می‌شوند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی اردبیل آزاد می‌شوند

ايرنا/ مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان اردبيل از برنامه‌هاي اين شرکت براي آزادسازي زمين‌هاي راکد و بلا استفاده در شهرک‌هاي صنعتي استان خبر داد.

محمد اهلي، مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان اردبيل يکي از برنامه‌هاي مهم اين شرکت درباره قراردادهاي رها شده و بلااستفاده در شهرک‌هاي صنعتي را برگزاري جلسات هيات حل اختلاف و داوري ذکر کرد و افزود: هدف از تشکيل اين جلسات آزادسازي اراضي راکد در شهرک هاي صنعتي و حمايت از سرمايه‌گذاران واقعي است.
وي ادامه داد: جلسات هيات حل اختلاف و داوري با حضور نمايندگان واحدهاي صنعتي برگزار و در اين جلسات ضمن حمايت از طرح‌هاي قابل اجرا، اقدامات قانوني نسبت به تعيين تکليف طرح‌هاي صنعتي راکد و نيمه فعال انجام مي‌شود.
مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان اردبيل اظهار داشت: بر اساس مقررات قانوني و قرارداد منعقده في مابين موظف به احيا و فعال نمودن زمين‌هاي رها شده در شهرک‌هاي صنعتي استان هستيم که پس از سپري شدن مراحل فسخ قرارداد از طرق قانوني و براي جلوگيري از ايجاد رانت در شهرک‌هاي صنعتي اين موضوع به طور جدي در دستور کار شرکت قرار دارد.
اهلي يکي ديگر از اقدامات شرکت شهرک‌هاي صنعتي را جلوگيري از ايجاد رانت و دلال بازي در شهرک‌هاي صنعتي و جلوگيري از تغيير نام قرارداد تا زمان اخذ پروانه بهره‌برداري عنوان کرد و افزود: با اجراي اين دستورالعمل انتقال واحد صنعتي به خريدار جديد منوط به اخذ پروانه بهره‌برداري خواهد بود که اين امر تا حدودي سفته‌بازي در شهرک‌هاي صنعتي را کاهش مي دهد.
وي به خريداراني که مبادرت به خريد واحد صنعتي به صورت قولنامه اي و يا وکالتي مي‌نمايند توصيه کرد تا قبل از هرگونه خريد نسبت به استعلام از شرکت شهرک‌هاي صنعتي در خصوص ميزان بدهي، مشکلات حقوقي و بانکي و ساير موارد لازم اقدام کنند تا متضرر نشوند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان اردبيل را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر اردبيل در تلگرام :
http://telegram.me/joinchat/AAAAAEKMRiNB88Qz3ta3yA
آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today