برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فرماندار اهواز: منازل روستای ابوالفضل تخریب نشدند

منبع
فارس
بروزرسانی
فرماندار اهواز: منازل روستای ابوالفضل تخریب نشدند

فارس/ فرماندار اهواز گفت: تخريب‌هاي انجام شده در روستاي ابوالفضل هيچ ارتباطي با منازل مسکوني مردم منطقه نداشت.

جمال عالمي نيسي، فرماندار اهواز در اين زمينه اظهار کرد: فيلم منتشرشده در رابطه با تخريب منازل روستايي ابوالفضل مربوط به تخريب منازل مردم نبوده و مأمورين حسب وظيفه تابه‌حال نيز چندين مرتبه در منطقه حضور يافتند و با تصرفات غيرقانوني افراد زمين‌خوار و فرصت‌طلب برخورد کردند.
وي افزود: تخريب روز گذشته هيچ ارتباطي با منازل مسکوني مردم نداشته و متأسفانه اطلاعات غلطي مبني بر حضور مأمورين جهت تخريب منازل به مردم روستاي ابوالفضل داده شد.
فرماندار اهواز گفت: افراد فرصت‌طلب با زمينه‌اي که ايجاد کرده بودند مردم را جلو انداخته‌اند و با مأمورين درگير شدند که در اين اتفاق چندين نفر از مأمورين اجرايي شهرداري و نيروي انتظامي زخمي شدند.
وي ادامه داد: سند مالکيت منطقه مربوط به بنياد مستضعفان است اما بايد تصميمي گرفته شود که حق مردم رعايت شود و درحال حاضر تصميم‌گيري براي مشخص کردن مکاني جهت آنکه در اختيار مردم قرار بگيرد، شروع شده‌ است.
عالمي نيسي تصريح کرد: مردم روستاي ابوالفضل اين اطمينان را داشته باشند که تصميمي گرفته خواهد شد که حق مردم ضايع نشود چراکه مقصر اصلي اين ماجرا افراد زمين‌خواري است که توسط دستگاه قضايي دستگير شده‌اند.


همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خوزستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خوزستان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEK8vo4vXBkjfYhOqg
آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today