نماد آخرین خبر

اعلام برنامه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در بقاع متبرکه

منبع
فارس
بروزرسانی
اعلام برنامه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در بقاع متبرکه

فارس/ معاون فرهنگي اجتماعي اوقاف و امور خيريه کهگيلويه و بويراحمد برنامه‌هاي عزاداري تاسوعا و عاشورا را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام قاسم مومني‌شاد، معاون فرهنگي اجتماعي اوقاف و امور خيريه کهگيلويه و بويراحمد از برگزاري برنامه‌هاي تاسوعا و عاشورا در بقاع متبرکه کهگيلويه و بويراحمد خبر داد و گفت: در ۹ بقعه متبرکه طرح چهارپايه خواني با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و  همکاري هئيت‌هاي مذهبي و مداحان با هماهنگي هيات‌هاي مذهبي و صدا و سيما برگزار مي‌شود.

وي بيان کرد: اين برنامه در حرم مطهر امامزاده مختار، امامزاده عبدالله، امامزاده بي‌بي خاتونين مارگون، امامزاده سيد محمد باشت، امامزاده جعفر گچساران، امامزاده آقامير، امامزاده ميرسالار و به صورت ويژه در حرم بي‌بي حکيمه و بي‌بي رشيده(س) برگزار و از صدا و سيما پخش مي‌شود.

معاون فرهنگي اجتماعي اوقاف و امور خيريه کهگيلويه و بويراحمد با بيان اينکه نماز ظهر عاشورا در اين امامزادگان برگزار مي‌شود، گفت: ويژه برنامه مراسم دهه اول محرم با حضور سخنرانان و مداحان استاني در حرم امامزاده عبدالله و امامزاده قاسم(س) با مشارکت دفتر مجلس خبرگان رهبري برگزار مي‌شود.

مومني‌شاد با بيان اينکه در دهه اول محرم سه هيات مبلغ ۳۰ ميليون تومان دريافت کردند، در هيچ جاي استان به غير از گچساران موقوفه روضه‌خواني نداريم به همين دليل طرح شميم حسيني(موقوفات روضه‌خواني) برگزار و ۲۰۰ بسته معيشتي از اين محل ميان نيازمندان توزيع مي‌شود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کهگيلويه و بويراحمد را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAEHe2Udy6NymWhYoJA
آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yasuj.today