نماد آخرین خبر

جلسه امروز استیضاح شهردار رشت لغو شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جلسه امروز استیضاح شهردار رشت لغو شد

ايرنا/ جلسه استيضاح ناصر حاج محمدي شهردار کلانشهر رشت که طبق اعلام قبلي قرار بود غروب امروز "شنبه" برگزار شود لغو شد.

در جلسه شوراي اسلامي رشت در شامگاه چهارشنبه گذشته ۶ عضو شورا براي استيضاح ناصر حاج محمدي شهردار اين کلانشهر در روز شنبه امروز بيست و دوم شهريور راي دادند در همين ارتباط ظهر امروز شنبه در پيامکي از سوي روابط عمومي شوراي اسلامي رشت از خبرنگاران براي شرکت در جلسه استيضاح شهردار رشت دعوت به عمل آمد اما بعد از چند ساعت از طريق پيامک اعلام شد که جلسه امروز شوراي اسلامي رشت لغو شده است.
گفته مي شود که اين جلسه به دليل عدم امکان حضور برخي از اعضاي شوراي اسلامي رشت لغو و به روز ديگري موکول شده است.
در جلسه شوراي اسلامي کلانشهر رشت در دوازدهم شهريور، شهردار رشت براي پاسخگويي به هشت سوال بهراد ذاکري رئيس کميسيون بهداشت و محيط زيست شوراي اسلامي رشت حضور يافته بود که پس از راي گيري ۶ عضو از پاسخ هاي شهردار قانع نشدند بنابراين در جلسه چهارشنبه گذشته راي گيري استيضاح شهردار رشت انجام گرفت و ۶ عضو به استيضاح راي دادند.
از آغاز فعاليت ناصر حاج محمدي در پست تصدي شهرداري رشت در خرداد ماه سال گذشته تاکنون ، وي سه بار براي پاسخ به سئوالات اعضاي شوراي اسلامي رشت در صحن حضور يافت که يک بار اعضاي شورا از جواب هاي شهردار قانع شدند و ۲ بار قانع نشدند.
در يک بار گذشته اي که اعضاي شوراي اسلامي کلانشهر رشت از جواب هاي شهردار قانع نشدند کار به استيضاح کشيد اما طي ۲ جلسه به دليل به حد نصاب نرسيدن اعضاء ، جلسه استيضاح برگزار نشد و در نهايت موضوع طرح استيضاح شهردار رشت با امضاء شش نفر از اعضاي شوراي اسلامي رشت و راي گيري اعضاء از دستور جلسه خارج شد.
شوراي اسلامي رشت ۱۱ عضو دارد اين کلانشهر داراي حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعيت ثابت است که در طول روز به يک ميليون و ۲۰۰ هزار نفر مي رسد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان گيلان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر گيلان در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAEGgat6mmiJXlKYnLQ
آخرين خبر گيلان در اينستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today