نماد آخرین خبر

وزش باد شدید موقتی در جنوب تهران

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
وزش باد شدید موقتی در جنوب تهران

باشگاه خبرنگاران/ کارشناس هواشناسي گفت: وزش باد شديد تا پايان هفته مهمان نوار شرقي کشور و مناطق جنوبي تهران خواهد بود.

امير حسين سرکرده کارشناس هواشناسي با بيان اينکه فردا در سواحل درياي خزر، استان‌هاي گيلان، اردبيل، آذربايجان شرقي و غربي ،شمال زنجان، شاهد بارش باران و وزش باد موقتي خواهيم بود گفت: در ارتفاعات البرز مرکزي واقع در شمال استان‌هاي سمنان، البرز و تهران بارش‌ پراکنده باران پيش بيني مي‌شود.
او ادامه داد:همچنين  در ارتفاعات زاگرس مرکزي،  استان هاي کهگيلويه و بويراحمد ،چهارمحال و بختياري و جنوب شرق لرستان شاهد رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد موقتي خواهيم بود.
سرکرده اظهار کرد: پديده خاص تا پايان هفته مربوط به نواحي شرق کشور شامل وزش بادهاي ۱۲۰ روزه است که زمينه ساز ايجاد گرد و خاک و کاهش کيفيت  هوا مي شود.
کارشناس هواشناسي گفت: از روز چهارشنبه و پنجشنبه با شمالي شدن جريانات هوا در سواحل درياي خزر شاهد کاهش ۴ تا ۶ درجه اي دماي هوا  در نوار شمالي کشور خواهيم بود
او در مورد آخرين وضعيت آب و هواي استان تهران گفت:  فردا دماي هواي تهران در گرمترين ساعت به ۳۶ درجه مي رسد . همچنين تا پايان هفته در ساعات پاياني شب شاهد وزش بادهاي موقتي در جنوب تهران خواهيم بود که زمينه ساز گردوخاک مي‌شود.
طبق اعلام سازمان هواشناسي فردا در برخي از مناطق استان هاي مازندران و گلستان بارش پراکنده باران پيش بيني مي شود. در ساعات بعد از ظهر، درشمال هرمزگان، جنوب غرب کرمان و جنوب فارس نيز رشد ابر و رگبارپراکنده باران همراه با رعدوبرق و وزش باد پيش بيني مي شود.
همچنين در بعضي ساعات در نوار شرقي کشور وزش باد شديد پيش بيني مي شود که در منطقه زابل گاهي با گردوخاک همراه خواهد بود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان تهران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر تهران در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEL87VCgty_dN5BJCQ
آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran