logo

۱۶ نفر از اراذل و اوباش بوکان دستگیر شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۱۶ نفر از اراذل و اوباش بوکان دستگیر شدند

ايرنا/ فرمانده انتظامي بوکان گفت: با راه‌اندازي قرارگاه "مبارزه با اراذل و اوباش" و تشديد طرح ضربتي برخورد با هنجارشکنان، تاکنون ۱۶ نفر از اراذل و اوباش باسابقه اين شهرستان دستگير شدند.

سلمان حيدري، فرمانده انتظامي بوکان اظهار کرد: در اجراي مصوبات قرارگاه شهرستاني مبارزه با اراذل و اوباش، در ساعات اوليه بامداد امروز در يک عمليات پليسي، دو نفر از برهم زنندگان نظم و آرامش عمومي با اسامي مشخص در منطقه اميرآباد با عربده‌کشي و حرکات نامتعارف و ناموزون اقدام به ايجاد مزاحمت براي شهروندان و سلب آسايش عمومي کرده بودند توسط عوامل ويژه اين انتظامي شناسايي و دستگير شدند.
وي افزود: از آغاز تشکيل قرارگاه "مبارزه با اراذل و اوباش" با افرادي که با حرکات و اقدامات خود موجب ايجاد نگراني در بين شهروندان مي‌کنند برخورد قانوني صورت گفته و پس از دستگيري تحويل مراجع قضايي مي‌شوند.
فرمانده انتظامي بوکان با بيان اينکه مبارزه بي‌امان با مخلان آسايش و امنيت عمومي ادامه داشته و محدود به زمان خاصي نيست، تاکيد کرد: با هرکسي که با رفتار و حتي ظاهر نامتعارف خود اقدام به قانون شکني و ايجاد مزاحمت براي شهروندان کند برابر قانون و قاطعانه برخورد خواهد شد.
حيدري  با بيان اينکه اين قرارگاه با هدف پاکسازي مناطق مختلف شهر از حيث حضور معتادان متجاهر، اراذل و اوباش و برخورد قاطع و قانوني با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومي راه‌اندازي شده است، ابراز کرد: پليس با تشديد کنترل بر رفتار افرادي که قصد دارند با قدرت کاذب و پوشالي خود، نظم عمومي را برهم زنند برخورد کرده و شناسايي و دستگيري آنان را در اولويت فعاليت‌هاي خود قرار داده است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان آذربايجان غربي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر آذربايجان غربي در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAELz0XoXS28pvvtZPA
آخرين خبر آذربايجان غربي در اينستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today