نماد آخرین خبر

آخرین آمار بیماری کرونا در استان فارس اعلام شد

منبع
بروزرسانی
آخرین آمار بیماری کرونا در استان فارس اعلام شد

پيام خبر/ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکي شيراز گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته، 6 نفر در فارس به علت ابتلا به کرونا جان باخته اند که آمار فوتي هاي کرونا در استان را به 917 نفر رسانده است.

عبدالرسول همتي، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکي شيراز امروز(پنج شنبه 27 شهريور) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: با افزايش آمار مبتلا شدگان به ويروس کرونا در حال حاضر 48 هزار نفر به اين ويروس مبتلا شده اند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکي شيراز افزود: تلاش کادر درمان در استان فارس، سهم بسزايي در کاهش مرگ و مير مبتلايان داشته است.
وي اضافه کرد: متاسفانه در 24 ساعت گذشته، 6 نفر در فارس به علت ابتلا به کرونا جان باخته اند که آمار فوتي هاي کرونا در استان را به 917 نفر رسانده است.
همتي با اعلام شمار بهبوديافتگان کرونا در فارس بيان کرد: تا کنون 45 هزار و 294 نفر از مراکز درماني استان ترخيص و يا از ايزوله خانگي خارج شده اند.
وي ادامه داد: در حال حاضر 706 بيمار مشکوک و علامت دار کرونا در بخش هاي عمومي بيمارستان هاي فارس بستري شده اند که 72 نفر از آنها در بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستان ها بستري هستند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکي شيراز اعلام کرد: با توجه به فرا رسيدن فصل پاييز و افزايش احتمال ابتلا به آنفلوآنزا بايد احتياط بيشتري براي مراقبت هاي فردي در خانواده ها مورد توجه قرار بگيرد و حتي المقدور از ترددهاي غير ضروري خودداري شود.
همتي با اشاره به سن مبتلايان به کرونا در فارس گفت: افرادي که با مراجعه به پزشک خانواده و يا مراکز ۱۶ ساعته سرپايي استان، برگ ارجاع براي بستري در مراکز درماني، دريافت کرده اند نبايد مراجعه به بيمارستان براي بستري را به تاخير بيندازند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان فارس را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر فارس در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEAbLp_SERJkiw4dkw
آخرين خبر فارس در اينستاگرام :
https://instagram.com/fars.online