نماد آخرین خبر

۳ سارق حرفه‌ای در بیجار دستگیر شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۳ سارق حرفه‌ای در بیجار دستگیر شدند

ايرنا/ فرمانده انتظامي بيجار از دستگيري سه سارق حرفه‌اي که اقدام به سرقت از منازل و وسايل نقليه مردم مي‌کردند، خبر داد و گفت: پليس در عمليات غافلگيرانه موفق به دستگيري همزمان اين سه نفر شد.

سرهنگ عليرضا صفري، فرمانده انتظامي بيجار اظهار داشت: اين سارقان که بومي استان هستند در شهرستان بيجار مرتکب ۱۱ فقره سرقت از امول مردم شده بودند، پليس آگاهي انتظامي شهرستان در کمتر از يک هفته از قوع جرم، با اتمام تحقيقات مورد نياز، طي عمليات غافلگيرانه و سريع پليسي، موفق به دستگيري اين افراد شد.
وي افزود: اين سه سارق در شهرستان بيجار مرتکب پنج فقره سرقت محتويات داخل خودور، سرقت ۲ دستگاه موتورسيکلت، يک فقره سرقت خودروي سواري و يک فقره سرقت اموال منزل مسکوني شده و پس از تکميل پرونده و معرفي مالخر و بازگشت اموال مسروقه به مراجع قضايي معرفي خواهند شد.
فرمانده انتظامي بيجار همچنين از کشف محموله کالاي قاچاق هم خبر داد و اضافه کرد: با هوشياري يگان مبارزه با کالاي قاچاق در محورهاي مواصلاتي شهرستان، محموله ۴۰۰ ميليون ريالي لوازم آرايشي قاچاق از يک دستگاه سواري پژوه ۴۰۵ کشف و ضبط شد.
صفري يادآور شد: اين محموله شامل ۱۳ هزار و ۲۴۶ قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي غيرمجاز و قاچاق است که در محور بيجار به ديواندره شناسايي و در اين رابطه هم يک نفر دستگير شد که پس از تکميل پرونده به مراجع قضايي تحويل خواهد شد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کردستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کردستان در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEIzkR_omLO41FJL8g
آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online