برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

177 مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته جان باختند

منبع
رکنا
بروزرسانی
177 مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته جان باختند

رکنا/ سخنگوي وزارت بهداشت آخرين وضعيت مبتلايان به کرونا ويروس در ايران را تا امروز 31 شهريورماه اعلام کرد.

دکتر سيما سادات لاري سخنگوي وزارت بهداشت آخرين وضعيت مبتلايان، بهبوديافتگان و جانباختگان از کروناويروس در ايران را تا امروز 31 شهريورماه اعلام کرد.
از ديروز تا امروز ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ و بر اساس معيارهاي قطعي تشخيصي، سه هزار و ۳۴۱ بيمار جديد مبتلا به کوويد۱۹ در کشور شناسايي شد که يک هزار و ۴۹۴ نفر از آنها بستري شدند.
سخنگوي وزارت بهداشت با بيان اينکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۷ بيمار کوويد۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان اين بيماري به ۲۴ هزار و ۴۷۸ نفر رسيد گفت: خوشبختانه تا کنون ۳۶۱ هزار و ۵۲۳ نفر از بيماران، بهبود يافته و يا از بيمارستانها ترخيص شده اند. ۳۹۱۲ نفر از بيماران مبتلا به کوويد۱۹ در وضعيت شديد اين بيماري تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون سه ميليون و ۷۷۳ هزار و ۳۰۰ آزمايش تشخيص کوويد۱۹ در کشور انجام شده است.
دکتر لاري سخنگوي وزارت بهداشت تاکيد داشت: استانهاي تهران، اصفهان، قم، آذربايجان شرقي، خراسان جنوبي، سمنان، قزوين، لرستان، اردبيل، خوزستان، کرمانشاه، گيلان، بوشهر، زنجان، ايلام، خراسان رضوي، مازندران، البرز، آذربايجان غربي، مرکزي، کرمان، خراسان شمالي، همدان و يزد در وضعيت قرمز قرار دارند.استانهاي کهگيلويه و بويراحمد، چهارمحال و بختياري، هرمزگان، فارس و گلستان نيز در وضعيت هشدار قرار دارند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان تهران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر تهران در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEL87VCgty_dN5BJCQ
آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran