برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

البرز و ۴۷ مرگ کرونایی فقط در دو روز

منبع
ايسنا
بروزرسانی
البرز و ۴۷ مرگ کرونایی فقط در دو روز

ايسنا/ رئيس مرکز اورژانس و فوريت‌هاي پزشکي استان البرز گفت: بيش از ۹۰۰ بيمار در بيمارستان‌هاي البرز بستري هستند و اين روند ادامه دارد در حالي که در پيک اول ۵۰۰ بيمار و در پيک دوم ۶۵۰ بيمار در مراکز درماني البرز بستري شدند.

مهرداد بابايي رئيس مرکز اورژانس و فوريت‌هاي پزشکي استان البرز با اشاره به اينکه کادر درمان توان و انرژي خود را براي خدمت رساني به بيماران را از دست داده اند، اظهار کرد: کادر درمان با توجه به همه نگراني‌ها و سختي‌هاي کار در حال جهاد هستند و شرايط سختي را پشت سر ميگذارند.
وي توضيح داد: متاسفانه طي هفته‌هاي گذشته با افزايش بيماران کرونايي و پر شدن تخت‌هاي بيمارستاني مواجه هستيم.
رئيس مرکز اورژانس و فوريت‌هاي پزشکي استان البرز با بيان اينکه اگر مردم همراهي نکنند شرايط سخت‌تر خواهد شد، گفت: با ادامه روند صعودي ابتلا به بيماري در سطح استان، خواستار تشديد محدوديت‌ها خواهيم بود.
بابايي تصريح کرد: از امروز شاهد آغاز محدوديت‌ها و تعطيلي صنوف در شهرستان نظرآباد خواهيم بود، تنها مشاغل گروه يک در اين شهرستان اجازه فعاليت دارند.
وي يادآور شد: بيش از ۹۰۰ بيمار در بيمارستان‌هاي البرز بستري هستند و اين روند ادامه دارد در حالي که در پيک اول ۵۰۰ بيمار و در پيک دوم ۶۵۰ بيمار در مراکز درماني البرز بستري شدند.
به گفته اين مسئول طي دو روز گذشته ۴۷ نفر بر اثر قطعي ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره