برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشف ۶۹ تن نهاده دامی احتکاری در زنجان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کشف ۶۹ تن نهاده دامی احتکاری در زنجان

ايرنا/ فرمانده انتظامي استان همدان گفت: ۶۹ تن نهاده دامي احتکار شده از سوي ماموران پليس امنيت اقتصادي اين استان کشف و ضبط شد.

سردار رحيم جهانبخش، فرمانده انتظامي استان همدان در اين باره اظهار کرد: اين ميزان نهاده دامي کشف و ضبط شده در راستاي مقابله با احتکار کالاهاي اساسي و پس از بررسي هاي پليسي و هماهنگي با مقام قضائي از سه انبار، به دست آمد.
وي، ارزش ريالي اين ميزان نهاده دامي کشف و ضبط شده را قريب سه ميليارد ريال اعلام کرد و اظهار داشت: در اين رابطه سه نفر به عنوان متهم دستگير و پس از تشکيل و تکميل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضايي استان معرفي شدند.
دستگيري سارق مزارع و باغات در ابهر
فرمانده انتظامي شهرستان ابهر از توابع استان زنجان گفت: با تلاش و انجام اقدامات اطلاعاتي، ماموران انتظامي اين شهرستان، سارق مزارع و باغات شهرستان ابهر را شناسايي و در طي يک عمليات غافلگيرانه، متهم را دسستگير کردند.
سرهنگ محمد مهديخاني، افزود: در پي دريافت گزارشي مبني بر سرقت از مزارع و باغات در سطح شهرستان ابهر موضوع در دستور کار ماموران کلانتري ۱۲ اين شهرستان قرار گرفت که در نهايت سارق مورد شناسايي قرار گرفت.
وي اظهار داشت: متهم پس از دستگيري به کلانتري انتقال يافت و در بازجويي هاي فني و تخصصي پليس به انجان چهار فقره سرقت از مزارع و باغات اين شهرستان اعتراف کرد که پس از تکميل پرونده به مرجع قضائي اين شهرستان معرفي شد تا مورد اعمال قانون قرار گيرد.
 
  
  

آخرين خبر زنجان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today