logo

بارش باران کرمانشاه را در حالت آماده‌‌باش قرار داد

منبع
فارس
بروزرسانی
بارش باران کرمانشاه را در حالت آماده‌‌باش قرار داد

فارس/ مديرکل مديريت بحران استان کرمانشاه گفت: در ادامه فعاليت سامانه بارشي مستقر در جو منطقه، تمامي دستگاه‌هاي خدمات‌رسان استان به حالت آماده‌باش هستند.

جليل بالايي، مديرکل مديريت بحران استان کرمانشاه نيز از آماده‌باش تمامي دستگاه‌هاي خدمت‌رسان براي سامانه حاکم بر جو منطقه خبر داد و اظهار داشت: اين سامانه از اوايل هفته جاري جو استان را تحت تاثير قرار داده است که طبق پيش‌بيني‌ها بارش‌ها از عصر امروز تا اواخر وقت فردا از شدت بيشتري برخوردار خواهد بود.
جليل بالايي گفت: عمده بارش‌ها به صورت تگرگ و رگبارهاي متوالي پيش‌بيني شده که بارش برف در ارتفاعات و نقاط سردسير استان نيز بدور از انتظار نيست.
وي با اشاره به هشدار هواشناسي در خصوص وقوع رواناب و آبگرفتگي معابر، گفت: عمده بارش‌ها شبانه است و با توجه به اينکه ممکن است در برخي نقاط تا ۹۰ ميلي‌متر هم بارندگي داشته باشيم، تمامي دستگاه‌هاي خدمات‌رسان از شهرداري گرفته تا هلال احمر به حالت آماده‌باش هستند.
بالايي از مردم خواست با توجه به لغزنده بودن معابر درون شهري و بيرون شهري تردد غيرضروري نداشته و در ي کهقصد انجام سفرهاي ضروري را دارند تمامي موارد اعلام شده در اين خصوص را رعايت کنند و از تردد و توقف در حاشيه رودخانه‌هاي ميسل‌ها اکيدا خودداري کنند.

آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today