برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۲۹ تن مرغ و برنج طرح تنظیم بازار در ۵۴ روستای بوکان توزیع شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۲۹ تن مرغ و برنج طرح تنظیم بازار در ۵۴ روستای بوکان توزیع شد

ايرنا/ سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: ۲۹ تن گوشت منجمد مرغ و برنج طرح تنظيم بازار در راستاي توزيع عادلانه کالاهاي اساسي در بين اقشار مختلف مردم ۵۴ روستاي اين شهرستان توزيع شد.

محمدصالح زندش، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان اظهار کرد: در اجراي اين طرح، اين تعداد مرغ و برنج تنظيم بازار در روستاهاي بخش مرکزي و سيمينه شهرستان بوکان توزيع و در اختيار مصرف‌کنندگان قرار گرفت.
وي با بيان اينکه طي دو ماه گذشته اين دومين مرحله از اقلام اساسي و پرمصرف است که در بوکان با اولويت مناطق محروم توزيع شده است، گفت: از مجموع اقلام توزيع شده در روستاهاي بوکان، ۲۵ تُن برنج و چهار تُن مرغ منجمد است که به ترتيب با قيمت مصوب هر کيلوگرم ۱۸ هزار و ۵۰۰ و ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان توزيع شد.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: هم‌اکنون قيمت هر کيلوگرم مرغ گرم کشتار روز در سطح بازار اين شهرستان، ۲۶ هزار تومان است، ولي مرغ‌هاي منجمد توزيعي از طريق اين اداره از قرار هر کيلوگرم ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در اختيار مصرف‌کنندگان قرار مي‌گيرد.
وي با تاکيد بر اينکه توزيع اقلام پرمصرف و مورد نياز مردم در مناطق محروم شهر بوکان نيز آغاز شده، افزود: نخستين محموله اي اين اقلام در منطقه "اميرآباد " که از مناطق محروم حاشيه اين شهر مي‌باشد، توزيع شده است.
زندش با بيان اينکه در روزهاي آينده نيز اين اقلام در مناطق حاشيه‌اي، از جمله "اسلام‌آباد" و "زيباشهر" توزيع مي‌شود، بيان کرد: تا زماني که مرغ مورد نياز اين شهرستان از مرکز استان تامين شود، توزيع مرغ در بوکان ادامه خواهد داشت.
وي در خصوص کنترل بازار در اين ايام نيز اظهار کرد: در راستاي نظارت بر عملکرد بازار و واحدهاي صنفي و غيرصنفي اين شهرستان، يک هزار و ۳۶۲ مورد بازرسي طي يک ماه گذشته انجام شده است.
وي گفت: طي بازرسي‌هاي انجام شده از واحدهاي صنفي، توليدي، خدماتي و توزيعي، ۱۰۰ فقره پرونده تخلف به ارزش بيش از ۹۱۷ ميليون ريال تشکيل و براي رسيدگي بيشتر و صدور حکم نهايي به مراجع ذي‌صلاح ارجاع شد.

آخرين خبر آذربايجان غربي در اينستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today