برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پلمب ۵ باشگاه ورزشی خراسان شمالی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پلمب ۵ باشگاه ورزشی خراسان شمالی

ايرنا/ مسؤول بازرسي و نظارت بر سلامت اماکن ورزشي خراسان شمالي گفت: در هفته دوم اعمال محدوديت‌هاي جديد کرونايي، سه باشگاه ورزشي در فاروج و ۲ باشگاه ورزشي نيز در شيروان پلمب شد.

هادي جودي، مسؤول بازرسي و نظارت بر سلامت اماکن ورزشي خراسان شمالي با اشاره به بازرسي هاي محسوس و نامحسوس از اماکن ورزشي استان توسط ۲۵ گروه ارزياب، اظهار کرد: ۱۰ باشگاه ورزشي بجنورد نيز به دليل فعاليت مخفيانه در شرايط قرمز کرونايي، در آستانه پلمب شدن هستند.
وي با اشاره ابلاغيه ستاد کروناي استان براي فعاليت هاي ورزشي شهرستان ها يادآور شد: در شهرستان هاي بجنورد، اسفراين و مانه و سملقان که وضعيت قرمز کرونايي دارند، هرگونه فعاليت ورزشي در فضاها و اماکن ورزشي روباز و سرپوشيده تا اطلاع ثانوي تعطيل و ممنوع است.
جودي افزود: فعاليت هاي ورزشي در شهرستان فاروج، شيروان، گرمه، جاجرم و رازجرگلان که داراي وضعيت نارنجي کرونايي هستند، تنها در فضاهاي روباز و با در نظر گرفتن محدوديت ساعات فعاليت و رعايت دستورات بهداشتي مجاز است.
مسؤول بازرسي و نظارت بر سلامت اماکن ورزشي خراسان شمالي با ابراز رضايت از همراهي عمده مديران باشگاه‌ها در اجراي مصوبات ستاد ملي و استاني مقابله با کرونا اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گشايش و فعاليت باشگاه هاي ورزشي، مي‌توانند با اداره بازرسي و رسيدگي به شکايات اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالي تماس بگيرند تا مورد پيگيري قرار گيرد.

آخرين خبر خراسان شمالي در اينستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today