برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تخریب ۱۸ مورد ساخت‌‌وساز غیرمجاز در ساوه

منبع
بروزرسانی
تخریب ۱۸ مورد ساخت‌‌وساز غیرمجاز در ساوه

پايگاه خبري پليس/ فرمانده نيروي انتظامي ساوه گفت: ۱۸ مورد از بناهاي ساخته شده به صورت غيرمجاز در سطح اراضي کشاورزي اين شهرستان تخريب شد.

سرهنگ علي ‌اکبر عيسي‌آبادي، فرمانده نيروي انتظامي ساوه در اين خصوص اظهار کرد: بر اساس شکايت طرح شده از سوي اداره جهاد کشاورزي شهرستان ساوه مبني بر تغيير کاربري ۱۲ هکتار زمين،  پيگيري اين موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي بيان کرد: با بررسي‌هاي صورت گرفته ۱۸ مورد بنا با تغيير کاربري زمين ها و ساخت‌ و ساز غيرمجاز در نقاط مختلف شهرستان به وسعت ۱۲ هکتار شناسايي شد و با قطعي شدن تخلف صورت گرفته و اخذ دستور قضائي اين سازه ها تخريب شدند.
به گفته او، اين ساخت ‌و سازهاي غيرمجاز شامل ويلا و ديوارکشي در اراضي کشاورزي شهرستان است که بر اساس ارزيابي هاي کارشناسان افزون بر ۷۰ ميليارد ريال ارزش داشت.
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان ساوه ادامه داد: مالکان به صورت غير مجاز زمين‌هاي کشاورزي را تغيير کاربري دادند که با اجراي اين احکام زمين هاي مذکور از دست سوداگران خارج و به بخش کشاورزي شهرستان بازگردانده شد.
عيسي‌آبادي به شهروندان توصيه کرد در هنگام خريد زمين از وضعيت کاربري و مجوزهاي قانوني مطمئن شوند زيرا هرگونه تغيير کاربري غيرمجاز جرم و با متخلفان برخورد قانوني مي‌شود.


آخرين خبر استان مرکزي در اينستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today