logo

افزایش ۲۰ درصدی تولید گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام

منبع
ايسنا
بروزرسانی
افزایش ۲۰ درصدی تولید گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام

ايسنا/ رئيس امور پيمان هاي شرکت پالايش گاز ايلام گفت: توليد، گوگرد به عنوان يکي از فرآورده‌هاي ويژه در پالايشگاه گاز ايلام از ابتداي امسال بيش از ۲۰ درصد افزايش توليد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

رضا شيرخاني، رئيس امور پيمان هاي شرکت پالايش گاز ايلام با اعلام اين خبر، اظهار کرد:  با توجه به کيفيت و خلوص بالاي گوگرد توليدي در اين پالايشگاه و به منظور جلوگيري از آسيب به محيط زيست حين فرآيند توليد، عرضه آن عمدتا به صورت دانه بندي شده، انجام و  به واسطه فعاليت هاي صورت گرفته در حوزه بازاريابي و ارتقا جايگاه آن، در بازارهاي داخلي با بالاترين قيمت در داخل کشور نسبت به محصولات مشابه توليدي ساير پالايشگاه ها از سوي خريداران در رينگ داخلي بازار فيزيکي بورس کالا و همچنين به صورت مستقيم از پالايشگاه خريداري مي‌شود.
وي با بيان اينکه در جهان امروز مهندسي فروش بر اين ايده متکي است که در شرايط مساوي، مشتري‌ها محصولاتي را خريداري مي‌کنند که کيفيت و کارايي بالاتري داشته باشند،گفت: استراتژي بخش فروش امور پيمان هاي پالايشگاه گاز ايلام بر روي بهبود مستمر، شناسايي مشتريان و نيازهاي آنها و در نهايت تعريف روش هاي فروش متمرکز است.
 رئيس امور پيمان هاي  شرکت پالايش گاز ايلام  تصريح کرد:در آينده برنامه توليد گوگرد بنتونيتي که حاصل آن تکميل زنجيره توليد، کسب ارزش افزوده بيشتر، تنوع محصول و دستيابي به بازارهاي جديد است نيز در دست اقدام است و  در اين رابطه ارتباط دوسويه مناسبي با مشتريان تعريف شده که برحسب نيازهاي آنها برنامه توليد و فروش برنامه ريزي مي شود.
شيرخاني تاکيد کرد:  درآمد فروش گوگرد امسال   از لحاظ ارزش ريالي بيش از ۵۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش داشته است.

آخرين خبر ايلام در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/