برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انتقاد نماینده دزفول از عملکرد ضعیف استاندار خوزستان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
انتقاد نماینده دزفول از عملکرد ضعیف استاندار خوزستان

باشگاه خبرنگاران/ نماينده دزفول گفت: بر اساس گزارش ارزيابي حوزه بازرسي وزارت کشور، شريعتي ضعيف‌ترين عملکرد را در بين استانداران دارد.

سيداحمد آوايي، نماينده دزفول در صحن علني امروز مجلس شوراي اسلامي و در نطق ميان دستور خود با انتقاد از مديريت ضعيف شريعتي، استاندار خورستان گفت: به قول سيدمحمد مولوي نماينده آبادان، آقاي رئيس جمهور! شما چه بدهي به استاندار خوزستان داريد که نمي‌گذاريد تکان بخورد؟ ضعف در مديريت سيلاب ها، مشکل فاضلاب، عملکرد نامناسب منابع استان، عدم توسعه و... فقط بخشي از سوي مديريت استاندار است که باعث شده بر اساس گزارش ارزيابي حوزه بازرسي وزارت کشور، ضعيف ترين عملکرد را در بين استان ها داشته باشد.
او ادامه داد: مردم نجيب خوزستان تاوان سوء مديريت‌ها را مي‌پردازند؛ انباشتگي مطالبات به حق مردم دزفول و عدم پاسخگويي مسئولان بر دوش‌ها سنگيني مي‌کند. اقدامات عامدانه استاندار عليه مردم مظلوم دزفول جاي هيچ توجيهي براي صحيح بودن خطاها باقي نگذاشته است. براي نمونه مي‌توان از سوء تدبير استاندار خوزستان درباره نزاع بر سر تابلوي ورودي شهرستان دزفول ياد کرد که موجب کشته شدن چند جوان بيگناه و غارت دانشگاه صنعتي جندي شاپور شد و فرهيختگان هر دو شهر اين واقعه را نتيجه بي‌تفاوتي و بي‌تدبيري استاندار خوزستان در اجراي قانون و تامين امنيت مي‌دانند.
آوايي بيان کرد: عملکرد استان به گونه‌اي بوده است که مردم مي‌گويند دولت از نصب تابلوي ورودي به شهر عاجز است، در حاليکه مرز قانوني هر دو شهر طي مصوبات سال‌هاي دهه هفتاد، وزارتخانه‌هاي کشور و راه و شهرسازي مشخص شده و شوراي تأمين استان طي مصوبه در شهريور ۹۸ به نصب تابلوها دستور داده است. با توجه به استنکاف خوزستان از اجراي مصوبات قانوني ناچار به ارائه تذکري به رئيس جمهور شدم؛ مردم نبايد تاوان دو شهرستان اين اقدامات غير قابل توجيه را بپردازند و اتفاقات سال گذشته تکرار نشود.
او بيان کرد: به نمايندگي از مردم دزفول دوباره از وزير کشور مي‌خواهم تا دستور دهد در اسرع وقت با اعمال حاکميت، تابلوي ورودي هر شهرستان در محل قانوني نصب شود. بر خود واجب مي دانم که از مسئولان امنيتي کشور به ويژه فرمانده ناجا که درجه نيروي انتظامي شهرستان دزفول را ارتقاء بخشيد، تشکر کنم و اميدوارم با تخصيص نيروي انساني و امکانات تجهيزات لازم، مردم ما شاهد برقراري امنيت مطلوب باشند.


آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today