نماد آخرین خبر

نگران خیز چهارم کرونا هستیم

منبع
فارس
بروزرسانی
نگران خیز چهارم کرونا هستیم

فارس/ وزير بهداشت گفت: اين نگراني را داريم که ساده انگاري و عادي پنداري اوضاع و بي توجهي به خطر بيماري، ما را دچار يک عارضه جديد به نام خيز چهارم کرونا کند.

سعيد نمکي، وزير بهداشت در جلسه ستاد منطقه‌اي مقابله با کرونا در بم، اظهار کرد: امروز متاسفانه با جهش‌هايي که در نقاط مختلف جهان از ويروس کرونا ايجاد شده، همواره همه کشورهاي جهان را نگران مي‌کند که اين جهش‌ها گريبانگير ملل مختلف جهان با خيز جديد بيماري شود.
وي افزود: در همه کشورهاي همسايه آمار و اطلاعاتي که داريم متاسفانه اين خيز را هر روز ثبت مي‌کنند؛ گرچه ما تمام حواسمان را جمع کرده‌ايم که به دام يک تله هولناک جديد نيفتيم؛ اما اين نگراني را داريم که ساده انگاري و عادي پنداري اوضاع و بي توجهي به خطر بيماري، ما را دچار يک عارضه جديد به نام خيز چهارم بيماري در کشور کند. اين خيز بيماري اگر خداي ناکرده به وجود آمد، ارتفاعي به مراتب بيشتر از خيزهاي قبلي خواهد داشت و سرعت انتشار آن به شدت بالاتر خواهد بود.
وزير بهداشت خاطرنشان کرد: از تمام عزيزان تقاضا مي‌کنم که اين همدلي، وفاق و سرمايه ملي خلق شده در اين دوره پرعذاب و مصيبت را به عنوان يک دستاورد بزرگ حفظ کنيد. 

آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran