برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

روز بدون فوتی کرونا در کردستان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
روز بدون فوتی کرونا در کردستان

ايسنا/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان از شناسايي 30 بيمار جديد مبتلا به کرونا ويروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.

فرزين رضاعي، رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان اظهار کرد: در حال حاضر 129 بيمار مبتلا به کرونا در بيمارستان‌هاي استان بستري هستند.
وي آمار بستري شدگان در سنندج 79 نفر، سقز 15 نفر، مريوان 2 نفر، قروه 8 نفر، بيجار 4 نفر، کامياران 9 نفر، ديواندره 5 نفر و بانه 7 نفر اعلام کرد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان تصريح کرد: اکنون 23 نفر بيمار مبتلا به کرونا در بخش ويژه(آي سي يو) بستري هستند.
رضاعي با بيان اينکه در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون هيچ بيمار مبتلا به کرونا در استان فوت نشده است، آمار فوت شدگان بر اثر بيماري کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را  يک هزار و 71 نفر عنوان کرد و گفت: از اين تعداد 427 نفر در سنندج، 183 نفر در سقز، 72 نفر در قروه، 69 نفر در کامياران، 87 نفر در بانه، 62 نفر در ديواندره، 48 نفر در بيجار، 103 نفر در مريوان، 17نفر در دهگلان و 3 نفر در سروآباد جان‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتي و با رعايت دستورالعمل هاي مرتبط دفن شده‌اند.
وي خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاري اجتماعي، استفاده از ماسک، شست‌وشوي مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجراي اصول بهداشتي و قرنطينگي را تا قطع زنجيره اين ويروس مهلک رعايت کنيد در غير اين صورت افزايش تعداد زياد مبتلايان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهيم بود.

آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره