برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نگذاریم خاطرات تلخِ کرونایی در کرمانشاه تکرار شود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
نگذاریم خاطرات تلخِ کرونایی در کرمانشاه تکرار شود

ايسنا/ فرماندار کرمانشاه با اشاره به سير نزولي استفاده از ماسک در کرمانشاه، از مردم خواست براي جلوگيري از ورود به موج چهارم کرونا ماسک زدن و رعايت شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي را جدي بگيرند.

فضل الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه با ابراز تاسف از نزولي بودن ميزان استفاده از ماسک و رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي در شهرستان کرمانشاه، گفت: وضعيت کرونايي شهرستان شديدا شکننده بوده و به وضعيت زرد خيلي نزديک است، لذا با کوچکترين سهل‌انگاري شاهد موج چهارم کرونا خواهيم بود.
رنجبر با اشاره به افزايش مبتلايان و مرگ و مير به دليل کرونا در آبان ماه امسال، گفت: نبايد فراموش نکنيم که در موج سوم بيماري در آبان ماه بيمارستان‌ها پُر از بيماران کرونايي و شرايط بسيار سخت بود، لذا با ماسک زدن و رعايت فاصله گذاري اجتماعي نگذاريم آن خاطرات تلخ در کرمانشاه تکرار شود.
فرماندار کرمانشاه در ادامه با بيان اينکه تاکنون موردي از کروناي جهش يافته انگليسي در شهرستان کرمانشاه مشاهده نشده، گفت: با اين حال به دليل شيوع بيماري در استان‌هاي همجوار احتمال مشاهده کرونايي انگليسي در کرمانشاه وجود دارد و از اين حيث احساس خطر مي‌شود.
رنجبر سپس با اشاره به جلسه روز گذشته با اصناف کرمانشاه براي تشديد رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در بازار، گفت: در اين جلسه از اصناف خواسته شده تا در درب ورودي پاساژها و مجتمع‌هاي بزرگ افرادي براي تذکر دادن در مورد ماسک زدن و رعايت فاصله گذاري به مردم مستقر شوند و از ورود افراد بدون ماسک به مراکز خريد جلوگيري شود.
وي در ادامه اشاره اي هم به اقدامات انجام شده براي ساماندهي دستفروشان در بازار پايان سال داشت و گفت: با تصويب ستاد استاني کرونا از شهرداري خواسته شده برنامه ساماندهي فعاليت دست فروشان و بازارروزها را با رعايت فاصله گذاري و شيوه نامه‌هاي بهداشتي طراحي و اجرا کند.
فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اينکه مراسم پنج شنبه غريبان و آخر سال در آرامستان کرمانشاه برگزار نمي‌شود، گفت: از مردم تقاضا داريم به هيچ عنوان در اين دو روز به آرامستان مراجعه نکنند.

وي با اشاره به اجراي طرح محدوديت حضور افراد در آرامستان، گفت: هم اکنون حداکثر 10 نفر از بستگان درجه يک اجازه حضور در مراسم تشييع جنازه متوفيان را در کرمانشاه دارند و در صورتي که شاهد شلوغي و ازدحام باشيم، درب آرامستان را دوباره مي بنديم.

آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today